Gamze255 suyum geldiği için 40+4 te suni sancı ile doğum yaptım bebek 4kilo 54cm doğdu 14 15 saat suni aldım hiç açılmam yoktu ilk doğum olduğu için geç ilerledi ama doğduktan sonra o kadar sancıyı ben çekmemişim gibi kalkıp bebeğimle ilgilendim hemen ayaklandım normal doğum gerçekten mucize gibi.bişey bencw