Gamze255 kızım şuan 2.5 yaşında suyum geldiği için sancım olmadığından suni sancı aldım 9 10 saat iyiki de normal doğum yapmışım suni sancı almışım zorlu bı sürec tabi ama sonrasında bebisi görünce herşeyi unutuyorsun o anda ve normal doğum olduğu için hemen ayağa kalkıp bebisinle ilgilenebiliyosun benim dikişim atıldıktan sonra hiç birşey yokmuş gibi o kadar acıyı cekmemisim gibi kalktım direk bebeğimle ilgilendim