gknrylmzz 4 günüm kaldı ama hala tık yok kız benekler geç doğar diyen de var erken diyen de sizin ne zaman doğdu
Serpilbb gknrylmzz kızım 37+2 de doğdu. Kız ile yada erkek ille alakası pek yok burdada kız erken erkek geç doğar derler. Arkadaşım 42. Haftada kızına doğum yapmıştı hurma falan yiyin ilişkide doğumu başlatır derler
Aysell01 ByzM benimde 39+2 hiç gelmeyecek gibi duruyor güya kız bebek erken doğar derler sizde belirti varmi
gknrylmzz Serpilbb hurma yiyorum bugün 10 tane yedim hatta ilişki olmuyor zorlandığım için denemiyorum ama egzersizler yapmaya çalışıyorum
ByzM Aysell01 hayır aynı benimde sizin gibi arada sancı gibi oluyor gidiyor devamlı süren bir ağrım yok artık iyice ağırlaştım gelsin istiyorum ama hiç niyeti yok
gknrylmzz Sabırsızlıklar başladı artık doğursamda kurtulsam diyorum ama daha zor günler bekliyor haberim yok tabi😄
Serpilbb gknrylmzz canım yine sen bilirsin tabi ama ben hamileliğimde hiç ara vermedik ilişkiye hastaneye kontrol amaçlı gidip 5 cm ile yatışım yapıldı ve 6 saat içinde doğum yaptım. Ve hiç dikişim yoktu ben bu kolaylığınilişkiye bağlıyorum açıkcası
Aysell01 ByzM asla doğuracakmış gibi hissetmiyorum çok agirlastim bedenim şişliklerim beni baya zorluyor artık dogsada hafiflesem diyorum
gknrylmzz Ben 2 3 gündür hem kabızlık hemde inanılmaz gaz sıkışması yaşıyorum ilgisi var mı bilmiyorum ama akıntı artmasından başka belirtim yok yalancı sancılarım çok az oluyor
RumeysaNur34 gknrylmzz sağlıkla gelsin canım doktorun ne diyor bu durum in ne kadar bekleyecek konuştunuz mu suni sancı ile doğumu falan başlatacak mı benim normal olmayacak 38+6 da gün aldık sezaryan için ama merak ettim normal için nasıl bir yol izleyeceksiniz
gknrylmzz RumeysaNur34 ilk olduğu için normali beklicez başakşehir çam ve sakuraya başladım özeli bıraktım normal istiyorum burasıda sancılarım düzenli olmadan suni takmayacak açılmamı bekleyecek olmazsa suni o da olmazsa en son artık sezeryan bakalım
gknrylmzz RumeysaNur34 doktor bana kanaman olöazsa veya suyun gelmezse sancıların 6 dk da bire düşene kadar gelme dedi ama tabi kontrollere gidiyorum yarın yine var
gknrylmzz hafsam_omerim maşallah ben de galiba beklicem o kadar bir yandan da iyi yeni yıl çocuğu olucak 🙂