UmutsuzPolyanna yani ben yaptırdım açıkçası , şeker çıktı dahiliyeye gittim o da açlık tokluk baktı , yükleme yapmaksızın bakıldığında sıkıntı yoktu , ancak dahiliye doktoru yüklemeden sonra değer yüksek çıktığı için dikkat etmelisiniz diyerek tekrar diyetisyene gönderdi ..