Gorkem97 Kizlar yarin gitsem saat kacta ve ac mi gitmem gerekiyor bilenler yazabilir mi ilk hamileligim tecrubesizim 😌
Denizyildizii Gorkem97 sağlık ocakları yapmiyor. Gece 12 den itibaren hiç birşey yemeyin sabah erkenden, eczanedende doktor kaç ml istediyse o kadarlık içeceğinizi alıp gidin
gbyalcin Gorkem97 sabah en erken saatte gidin çünkü aç karnına yapılıyo ve sonrasında da baya aç kalıyosunuz. Bi de yanınızda bi lokma bişey olsun ben eve gelene kadar yemiştim 😅
UmutsuzPolyanna Gorkem97 Gorkem97 Gorkem97 Benimde yarın şeker yüklemesi var ama ben yaptırmıycam 1 saat tokluk kanı vercem en azından kandaki şeker düzeyinden bakılsın ilk gebeliğim de de öyle yapmıştım hem şekerim çıksa bile verecekleri diyeti kilolu olduğum için en baştan beri yapıyorum bir şey fark etmezdi yani Gorkem97 Gorkem97 Gorkem97
Denizyildizii Songulserdaralbay Yapayım mı diye sormuyor. Bence fikirlerinizi kendinize saklayın çünkü yanlış yönlendiriyorsunuz
noktaninannesi Songulserdaralbay ne kadar kolay yazmışsınız. İnsanların vebaline girmek bu kadar kolay mı? Kadında gebelik şekeri varsa ne olacak peki?
gbyalcin Songulserdaralbay neye binaen böyle bişey söylediğinizi anlayamadım. Mesela benim şekerim çıktı 10-11 haftadır falan diyet yapıyorum. Ya hanımefendinin de şekeri varsa?
Bsrak Bende haftaya yaptıracağım doktorum 75 ilk istedi sağlık ocağına sordum sadece 50lik yaptıklarını söyledi 75 ve 100 lük olanlar hastanelerde ya da özel laboratuvarlar oluyor ya orda yapabilirsin dedi
Denizyildizii noktaninannesi sanki yaptırayım mı diye sorulmuş gibi yazıyor bide ya hayretler içerisindeyim
Gorkem97 noktaninannesi bebeğimin karnı 2 haftaya yakin onden gidiyor doktorum şüphelendiği icin istedi yani dediğiniz gibi olabilir 🤦🏼♀️
Askiletotomsu gbyalcin hem aç kalvaksiniz sonrasında diyosunuz hem yanınızda bsey olsun yüklemeden hemen sonra yersiniz diyosunuz