Alinmavi konu aslında şöyle, pzt akşam bir doktora gittik bir şey yok dedi. Sadece kalp atışını duyamıyorum gelecek pzt gel duyarız inşAllah dedi,5+4üm pzt günü.
tabi ben ağladım falan sonra doktor yatıştırdı.
Ertesi sabah dün, başka doktor kalp atışını duydu Ama kesenin arkasında miyom mu kan oıhtolaşması mı bilemiyprum bir şey var iğne, ilaç verdi.
Tabi ben yine güçsüz moral sıfır. Aoluğu prof da aldım. O da alttan baktı miyom var orta büyüklükte takip edicez sadec şuan bir şey kullanma dedi.