Yenidenanne Benim miyomum var doktor gözümü çok korkuttu düşük riskin var erken doğum riskin var premitüre olabilir bebeğin filan dedi benim gibi olan varmı doktorlarınız ne dedi çok merak ediyorum ?
Alinmavi Yenidenanne 21. Haftada acile gittigimde.doktor ayni seeri soedi miyomum 4 cm bu arada. O haftasonu perinatologa gittim profa. Dedi ki evet miyom sanci yapar ama 4.cm lik bir miyomun dogum kasilmalarini baslatmasini beklemeyiz 10 cm 15.cm oldugu zaman erken dogum suphesiyle yaklasiriz dedi. Ayrica miyomlar gebelik hormonlari etkisiylenilk haftalarda hizlica buyurler daha fazla buyumezler 20. Haftadan sonra dedi. Sonra kendi doktoruma gittim o valla bisey degil bu ladar miyom hicbir seybyapmaz 10 cm den buyuk miyomlarda bile gayet guzel normal dogum yaptiriyoruz dedi. Hic onemli degil erken dogum riski de yok miyom dejenerasyonu bu kadarlik miyomlarda olmaz dedi. Gercekten de 31. Haftadayim bir kere kasilma nobetleri gecirdim ama miyom sancisi gibi sanci olmadi bir daha. Kendi doktorum cok rahatlatti yani. Ben soguk aldigim usudugum zaman (ki her iki sanci nobetinde de sabah ayazinda kalmistim) sancilaniyorum.
Rabiamehmet Yenidenanne Ben de 5,5 cm miyom ile hamile kaldım şuan 14+4 hamileyim miyom 8,5cm bebeğe zararı olmayacağını söyledi. Ayrıca miyomların çeşiti var benm ki rahmim de değil. Hamile kalmadan doplere girdim orada tespit ettiler
yoq Yenidenanne Yenidenanne merhaba bende dün miyomum olduğu u öğrendim, fakat 1soktor gördü 1 doktor miyomu göremedi. Aklımıza takıldı profa gittim. Var ama takip edicez beklicez dedi. Sen naptın, 21 gün önce buraya yazmışsın. Bu geçen zamanda bir şey yaptın mı? İnşAllah daha iyisindir.
Mehtapayza Yenidenanne bnm 5 cm var ve ilk 4 ay riskim var die progeston kullandim dinlenmem gerekirken isede gitmek zorundaydm cok sukur suan 39+3teym bugun dr kontrolum bakalim dogcakmiyiz
Yenidenanne Alinmavi benim sağolsun kendi dokyorum beni rahatlatmak yerine daha çok sıktığı için hamileliğimi burnumdan getiriyo resmen ben henüz 9+4 günlük hamileyim ağustos ayında bebeğimi kaybettim kalp atışı olmadığı için şimdi zaten korkuyorum elim yüreğimde bide doktorum korkutuyo beni hatta bana söylediği kelime bu çocuk 6 7 aylık doğcaksa şimdiden düşsün dedi daha önce bi acı yaşamış anne adayına bu söylenirmi alt üst etti resmen pskolojimi valla çok sağol çok rahatlattın beni
FatmaSalamBayram Alinmavi Ben 14+1 im 12.haftadaki muayenemde 3cm kadar iki tane miyomum oldugunu ancak bebek kesesinden oldukca uzak oldugunu söyledi. Doğumumu ya da bebeğimi riske edecek bişey söylemedi. Ama gebeliğimin başında oluşum sizin de miyomlar hızlı büyüyor diyişiniz beni düşündürdü şimdi 😢
yoq Alinmavi merhabalar, bende 5. Haftanın sonuna geldim. doktorumda Orta büyüklükte miyomun var takip edicez dedi. Ama korkuorum.
Alinmavi Yenidenanne sen bosver onu bana ilk bakan da ayni hastanede kadin dogum doktoruydu hamile kadin boyle telaslandirilmaz gercek olsa bile. Sen usutmemeye bak ayaklarini sıkı giyin. Fazla kosturma bol bol dinlen. Stresi hayatindan cikar, muz yumurta ye bol bol bebis buyusun. Doktorunu da degisnbence
Yenidenanne Alinmavi değiştiriyorum zaten daha vakit varken böyle bi kadın olamaz her gittiğimde tersleme doğru düzgün bişey anlatmama bide özel hastane yani zaten korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan bide doktor azarı yanlış yönlendirmesi çekiyorum
Alinmavi FatmaSalamBayram dusunmeyin hormonlar nedeniyle her seyden endise ediyoruz ama ihtimal uzerine endiseye dusup bebisi strese sokmanin anlami yok zaten doktorunuz kontrollerde gorur buyume olursa.
EsraTeacher FatmaSalamBayram merhaba. Bende de 3.5 cm miyom varmis 24. Haftamda gordu dr. Sizinki de agri yapiyor mi? Benim agri oluyo dr. O kadar yapmaz dedi. Erken dogum belirtisi zannettim oyle gittim dr a.
FatmaSalamBayram Alinmavi 16.Haftamda ayrıntılı ultrason için randevumuz var inşallah bir problem olmaz 🙏🏻 Bu arada Alin mavi bebeğinizin ismi mi? 😍
FatmaSalamBayram Alinmavi Biz kız ya da erkek evladımızın bir adı Mavi olacak 😍 Babası bayılıyor bu isme. Cinsiyetimiz belli olsun bende yanına ikinci bir isim arayacagım. Sizin isminizde çok hoş. Kızınıza sağlcakla kavuşun inşallah ♥🙏🏻
FatmaSalamBayram deletedmom11 Vallahi ben 16.haftamdaki randevuma ayrıntılı ultrason için gidicem 😅 Bunamadım inşallah.
Rabiamehmet Ben de 5,5 cm miyom ile hamile kaldım şuan 14+4 hamileyim miyom 8,5cm bebeğe zararı olmayacağını söyledi. Ayrıca miyomların çeşiti var benm ki rahmim de değil. Hamile kalmadan doplere girdim orada tespit ettiler
Yenidenanne Rabiamehmet benimde rahmin arka duvarında 6 cm kadar oldu 3 cm di büyüdü ama doktorum çok korkuttu beni valla siz rahatlattınız çok teşekkür ederim
MuratZeynepDiner benimde 4 cm kis varmıs ama doktorum cok umursamadı sadece takip edecm felan dedi.kontröle gittimde sorarım şimdi aklıma takıldı😒
Alinmavi FatmaSalamBayram amin siz de insallah. Ben Mavi Lena koyabilirim ama.esim 2. Isme sicak bakmiyor. Lena Yunan mitolojisinde ayisigi ve gunisigi anlamlarina geliyor. Yurtdisinda da kullanabilecegi bir isim. Mavi arapca oldugundan bati dillerinde telaffuzu zor malum. Ben koyamasam da tavsiye edebilirim 🙂
Rabiamehmet Yenidenanne rahminizde değil ise korkamayınız. Doktorum normal doğum bile yapabileceğimi söyledi. İnşallah. Bence sem biran önce dokturunu değiş. Ben doktorumdan okadar cok memnunum ki, kaç doktor gezerek buldum onu.
fatmanursanli Yenidenanne Miyom bendede var benim doktorumda beni çok korkuttu 6 cm kadar , rahimin duvarındaymıs Allah yardımcımız olsun 🙏🏼
Yenidenanne Rabiamehmet ilk myomum olduğunu söyleyen başka bi doktordu o rahmin arka duvarında myomun var bebek olmasına engel olmaz bebeğe bi zararı olmaz dedi hamile kaldıktan sonra devam ettiğim doktorsa beni korkuttu mesela doğum sırasındamı alcaksınız dedim ogün bi gelsinde ona öyle bakarız diyo yani net bişey söylemiyo ben her odadan çıktığımda kafamda birsürü soru işaretiyle çıkıyorum çok teşekkür ederim yazdıkların için haftaya kontrolüm var başka bi doktora gidicem koskoca izmirde kendime göre bi doktor bulurum heralde
Alinmavi Yenidenanne ben de izmirdeyim tinaztepe aylin hanima gidiyorum bu surecte beni rahatlatan kendisi hala karar veremediyseniz tavsiye ederim. Bu arada ben de sordum dogumda alinacak mi diye hayir dedi cok kanama oluyomus.