Ezgii41 erdem_agah anlamı Allah tarafından gelen kolaylık demekmiş. Telafuz kısımları kişiden kişiye değişiyo galiba 😁bize kolay gelen başkasına zor mu geliyo ne anlamadım yani herkes kolayca bianda söyleyemiyo galiba 🤷♀️
erdem_agah Ezgii41 bence ismi begenmeyince bu tür bahaneler uyduruyorlar. Yusra cok kaba gibi 🤭 herkese begendirmek imkansiz. Anne babanın içine sinsin yeter 😂 benim tek kıstasım bu 🤭
Ezgii41 mekutlu12 işte böyle diyenler olunca çocuğunda başını yakmayım diyorum 😒 sonuçta arjadaş çevresi eşi dostu ilerde bu isimle seslencek
_negolen_ Ezgii41 bence biraz daha bekle ama yüsra isminde güzel bence, karakterini oluşturur isim, bende doğa yada ipek düşünüyorum sevgili kayınvalidem şampuan isimleri koyuyorsun diyor duymuyorum ki sende duyma çocuk senin çocugun
2405Sm Ezgii41 bence çok güzel bir isim zorluktan sonra gelen kolaylık ne güzel manası var ben de öyle düşünüyorum hele kuran ı Kerim okuyan kişiler ne güzel söylüyor
Tatlisanneeecikk Ezgii41 inşirah süresinde geçiyor bence çok güzel isim benim oğlum olacak kızım olsaydı bende yüsra koyacaktım 🥰
Mihribancglr drytcvkarsln hayır canım inşirah suresinde geçiyor kolaylık anlamına geliyor araştır istersen ve benim çok hoşuma giden bir isim ♥️
Gkces09 Ezgii41 biz de Allah nasip ederse yüsra koymayı düşünüyoruz anlamı çok güzel ve isimde hoşuma gitti. Kaba söylemesi zor diye aynı şeyleri bana da söylediler hatta söylerken dalga geçen bile oldu ama ben beğendim ve vazgeçmedim 😀
Ezgii41 Gkces09 ben sanki vazgeçtim gibi ya 😒😒 ne koycaz hiiiiç bilmiyorum şu isim meselesi ne akdar zor
Gkces09 Ezgii41 yani soğuduysan bilemem ama başka bir isim bulsanda ona da mutlaka laf edenler olacaktır yani benim çevremde beğenenler daha çok oldu beğenmeyen 2 kişi anca vardır ☺️ cidden isim işi sıkıntı ben de bir ara kafama çok takmıştım hani ikinci bir seçenek olsa bunu koymayın onu koyuyum der insan ama seçenek bile olmayınca sıkıntı oluyor 😐
Ezgii41 Tamamen aklımdan çıkarmadım arada bumu olsa diyorum ama bazen söylerken bana bile kaba geliyo hiç bilemiyorm 🤷♀️