Ezgii41
Hayır bence çok güzel bir isim. Eşimin yeğeni var adı Yüsra sınıf öğretmeni o kadar tatlı ve güzel ki, okulda bi kız vardı adı Yüsra o da çok güzel ve sakin bi kızdı. Isim enerjisine inanan biriyim ve bence yüsra ların çoğu güzel, akıllı ve sakin oluyo