Yavuzz Zeytininannesi01 ben 39+4te gittim yaptırdım canm perşembe nasipse sezeryanim var kendini sikmazsan bisey olmaz benim canm bile okadar acımadı sıcak ağda ve ilk defa ağda yaptim yaptırdım evde kendim epilasyon makinasi ile alıyordum bu zamana kadar