Hamile olduğumu öğrendiğimde 5.haftamdaydım,bebişi bilmeden bir pakete çıkmıştım inanılmaz içiyodum. Öğrendikten sonra bırakmaya çalıştım ama eşim içerken bi iki nefes alıyorum hala. Yapamıyorum bırakamıyorum 😒 eşim de söz vermişti sözde hamile kalırsam bırakacaktı 😅 ama nerdeee. Hala çok zorlanıyorum,deli gibi içmek istiyorum ama kendime hakim olamayıp yakarsam da iki nefesten sonra söndürüyorum,vicdan azabı bi yandan alışkanlık bi yandan arada çok eziliyorum vallahi. Bence yine iyi bıraktım ama 😇 bi iki nefesle bırakmış da sayılıyo muyum bilmiyorum ama