Nunu29 20. Haftada 2.8 mm ölçüldü. Çalışıyordum rapor verdi, istirahat etmemi söyledi. Birde progestan kullanmaya başladım. 30 haftalık oldum. Hemde işyerimde teftiş olduğundan çoğu zaman raporlu olmama rağmen kendi isteğimle ise gittim, 3 yaşında oğlum var annem bakıyor ama yine de onunla ilgilendim, alışverişine de gittim, köpeklerimi de gezdirdim. Temizlik falan fazla yapmadım eşim hallediyor ama çok da yatıp istirahat ettiğimi söyleyemem. 2 hafta sonra progestani da bırakacakmisim. Ben çok korkmuştum ama korktuğum gibi geçmiyor sürecim. Doktorum son kontrolde artık pek bir sorun olmadığını söyledi ☺️