Merhaba güzel kızlarım, 25 hafta 3 günlük hamileyim geçen hafta kontrola gitdiyimde dr altdan baktı rahim ağzı 25 mm olduğunu söyledi, hastanede yatdım 2 gün, bugün yine kontrola gitdim 20 mm, 25, ya da 30 mm olduğunu söyledi benim rahim böyle değişken olduğunu söyledi bişey anlamadım(( yatak istiraheti etmemi söyledi falan, çok korkuyorum hiç kalkmıyorum yerimden, proluton iğnesi vuruyorum. Böyle durumda olupda 30 cu haftaları gören oldumu? ****