ozmus ay benim de en büyük korkum, 37+0 olduk bugün kontrole gittim sıkıntı yok dedi doktorum. Ama nişanı anlamazsam (sürekli akıntım var) suyun geldiğini anlamazsam, sancıyı anlamazsam (30.haftadan beri inanılmaz vajinal ağrım var ve regl ağrılarım çok sancılı oluyordu) diye çok korkuyorum 🥺