ozmus aynı haftadayız canım benim 2. Doğumum olmasına rağmen endişeleniyorum 😬 keşke ilk doğumum gibi rahat olsam ilkler her zaman en kolayı en rahatıdır bence bişey bilmiyorsun doğumun nasıl geçtiğini anlamıyorsun ama 2. Ve sonrakilerde bilinçlisin ve başına me geleceğini an an tahmin ediyorsun Allah yardımcımız olsun. İlk doğuranlara sesleniyorummmm güle oynaya gidin birdaha öyle olmuyor. 😁😩