BerayAzra pinkymoms 33+5teyimm herşeyim hazır sadece beşiğimi temizleyip çarşafları yıkayıp sericem yani beşiğini hazırlamam kaldı sadece bende çok ağırlaştım doğum yapsam artık diye gün sayıyorum😄🤰🏻
Deletedmom_33 pinkymoms 31+6′yiz. Biz herşeyi 23.hafta hallettik. Çantayı da 27de hazırladım. Kendime ped, gecelik gibi bir iki eksik var sade. Ara ara böbrek genişlemesi olduğu için sağda ağrılar oluyor. Onun dışında iyiyiz 😊 33de nst gireceğiz heyecanla bekliyorum. Sezeryanla olacak gibi görünüyor doğum o yüzden 38+ lari beklemeden 37lerde alır inşallah diyorum zaman geçmiyor bana hiç 😬
Linalinaa pinkymoms canım walla aklıma gelen şeyleri yazıyım daha yapcam cnku Kendime 2 pijama takımı çorap emzirme sudyeni göğüs pedi bebeğe 11 li hastane çıkışı 2 ayrı 5 li takım ayriyyetten zıbın 3 weya 4 tane pişik kremi ben kendme de kullanacağım için bebek bezi biberon battaniyesi çorap ıslak mendil ağız mendili bu şekilde canım
Sedacyln pinkymoms bizde 32+4 üz ama daha tek alınan şey kızımın hastane çantası içeriği😂 odasını aldık malesef doğumdan sonra gelicek😩 daha birsürü eksik var onları yıkıcam ütülücem hazırlıyom oy anam oy çok işim var kızlarr😩
Xyztt Biz de 30+3 olduk, subat 18-25 arası sezaryen dogum olacak, heyecanla bekliyoruz. Birkac eksigi iz kaldı, hastane cantasını hazırladık. Merakla bekliyoruz :))
Kelebek1388 Havva-42 4 şubat hiçbirşey hazır değil yürek yedim herhalde herşeyi alındı ama yıkanmadı bile
Morprenses Kelebek1388 hahaha bende böyleyim benim Şubat sonu ama sizden daha geç hala yıkamadım eşyaları. Daha alacaklarım olur belki diye erteleyip duruyorum 😄
ftmnr_drgt pinkymoms 31 +6 biz gelişim 33+1 her seyi 20mhafta da hazırdı 28 de yikadim ütüledim dolabı beşiği kurduk 29 da da eşyaları yerleştirip hast çantamı hazırladım, ultrasonda 26 şubat veriyor bakalim normal düşündüğüm için ne zaman gelmek isterse kizimiz😊