pinkymoms Aysenrr20 ay hadi inşallaah ☺️☺️ Beni de doktorum artık iki üç haftada bir çağırıyor lelele👯♀️👯♀️
pinkymoms _ipekkkkk ooyyy bu kadar derdi çeken biz olalım bunlar kesin doğunca babaya benziyo olucak🤣🤣🥲
merve100 Ece003 genelde toplanma hep sağda mı sizin de , hareket evet başka yerlerde var ama sağda bi tepecik oluyor benim de , poposu mu orası baş kısmımı acaba hatta benim utanmasa yandan sırtımdan çıkacak gibi
Hhilall37 pinkymoms normal istiyorum aslında ama henüz pelvis kemiğime vs bakılmadı bi de minik kızım nasıl gelmek isterse öyle olur 🐣
Ecem27 33+5 olduk bizde oğlumla 🥰 tahmini tarih 11 Şubat görünüyor 🤩 sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah 🙏🏼
Kelebek1388 Gzmldd ne güzel tevafuk hemde kandil ertesi oluyor mübarek gün yani hangi şehirde sin canım
viildaaannn pinkymoms yaa öyle diyor herkes hani o anlık iç güdüyle ıh dese uyanırmışsın zaten hayatımda ilk defa tecrübe edicem ve herşeyin altından tek başıma kalkmak istiyorum kendim ağlayarak bazen belki de yeter dediğim anda onun gülümsemesiyle ısınıcam yeniden ayağa kalkınca o benim umudum çok istiyorum onu çok bekledim şimdi de endişeleniyorum evham yapıyorum işte
gurbetcianne97 pinkymoms 34+5 olduk🥰 şükür odası da çantası da hazır. Normalde sat’a göre 4 şubatta gelmesi gerekiyor da paşanın az acelesı var gibi hayırlısı. 😅 gün geçtikçe ağrılar artıyor uykular haram oluyor😂
PrensesFiona pinkymoms 32+1 iz bizde 🤗 Kıyafetlerini yıkadım ütüledim. Çanta hazırlıyorum. Ufak tefek eksikler kaldı sadece. Heyacanla bekliyoruz kızımızı 🥰
Olmamisskurabiye pinkymoms 34+3 üm normalde 6 şubatta doğucak şükür herşeyimiz hazır sağlıkla gelmesini bekliyoruz😍 sağ salim kucağımıza alalım hepimiz inşAllah😍
Meryemce92 pinkymoms Bizde bugün 34 olduk çok şükür. Henüz hiç birşey hazır değil. Evimi temizliyorum bu aralar biter bitmez bebeğin hazırlığına başlcam.
MelekAlyaM pinkymoms 33+2 yim 2.2.2022 sezeryan olucam ama 1 haftadır bebegın hareketlerını kasıklarımda hıssedıyorum canım cok yanmaya basladı boyle olan varmı