Barlas_mom yaa valla ben de hiç almaya niyetim yoktu 28-29 liraya düşünce 2 takım alayım dedim yaza bunlar 80-100 lira olur. Devir ekonomi devri bugün verdim daha spariş bakalım nasıl gelecekler. Bir de tüylü astronot aldım normalde bi yere çıkmayız diye düşünüyordum ama uyguna bulunca dayanamadım hem de 1-3 ay tam bize uygun yaza kadar giyer 😅