Bernako 0-3, 3-6 ay alışverişi bitti. Şimdi 6-9 ay başlasam mı ki diyorum 🧐 sanki aldığım hiç bir kıyafet olmayacakmış gibime geliyor. ☹️ Hepsi okadar küçük geliyor ki gözüme 🥺
iremss Bernako imkn varsa alın yani şöyle hızlı büyüyorlar 1-2 tane bile elinzde büyğk parça olsa yeniden alana kadr kurtarıo sizi
Birgul Bernako bence almayın ya çünkü doğduktan sonra almak daha mantıklı oluyor. Mesela arkadaşım 3-6 ayken 6-9 giydiriyordu tonton bi bebekti☺️
ozge07070 Bernako evet canım ya aynı şekilde banada öyle geliyor böyle bişeyler alırken sanki çok küçükmüş gibi 😪☺️
Bernako iremss yaza etlenip butlanıyor şortlu takımları falan alayım dedim ama bilemedim tosuno olur diye 😕
Bernako Birgul evet ondan korkuyorum sonda belirttim olmayacak diye korkuyorum. Arkadaşımın 6 aylık oğluşu tontik 9-12 giyiyor 😕
iremss Bernako o zaman riske atmayn nasılsa onlime alışverişlerde artk hızlı gliyo ben 1-2 de olsa büyük parça almştm o dönm yenileri alana kadr beni kurtarmıştı o sebeple dedim yoksa her an her şeyi alırsnz ❤️❤️❤️
Lulikli Bernako ben genelde 0-3 ay aldım. 3-6 ay da 1-2 takım uzun kollu pantolonlu, 2-3 takımda şortlu aldım. 6-9 da almayı düşünmüyorum henüz annem aldı bi kaç tane başka da gelişimine göre alırız artık diye düşünüyorum ben de 😄 İndirim bulursan alınabilir ama ben bugün lcden 2 takım şortlu aldım çek de vardı 36-37ye düşen şeyler 29-30 liraya geldi.
Aycan051415 Bernako ilk kızımda coook geldi 2 yaşına kadar hastane çantası haricinde hiic birsey almadim diyebilirim bayramlar özel gunler haricinde ikincide kiz yine gelir😅
lunam Bernako bizimki de mart bebesi olacak inşallah. Ben yenidoğan ve 0-3 ay haricinde hiç kıyafet almadım. Tam mevsim geçişi ve gelişimi nasıl olacak bilemiyorum. O yüzden bir doğsun da hayırlısıyla devamını duruma göre alacağım.
Bernako lunam bende yaza göre 9 aylık aldım çok güzel şortlar vardı 😍 mama günaha girdi .. https://imgyukle.com/i/oQqaqS https://imgyukle.com/i/oQqYLG https://imgyukle.com/i/oQqH0b Baksanıza allam 😍
lunam Bernako ya evet çok güzeller, ben de bayılıyorum ama tutuyorum kendimi 🤭 bizimki kız olacak, çok tatlı elbiseler var ama şimdi alsam ve mevsimi gelince olmasa üzülürüm. O yüzden sabrediyorum 😁 Hayırlı olsun, güzel güzel giysin inşallah 🌸
ozge07070 Bernako ay çok şekerler güle güle giysin kuzucuk bende 6 9 aylık olan kıyafetlerden aldım ☺️
Bernako lunam tabi kızlara göre daha çok seçenek var 🥺 oğlanlar bi şort bi tulum😅 öyle valla sağlıklı doğsunda inşallah 🙏🏻