Nurss34 Normalde adete bir hafta kala elimle göğsüme bastirdigimda ağrı olur adete bir iki gün kala geçerdi bu defa hiç yok bu ay boyunca sadece bir kere göğüs hassasiyeti yaşadım o zaman da hem şeffaf akıntı hem hafif kasık ağrısı hemde bir iki kere adet olacakmış gibi ağrım oldu ondan sonra hepsi geçti normalde o şeffaf akıntıdan sonra rakı beyazına yakın bir akıntım olurdu ve adete kadar devam eder hatta adetten birkaç gün önce daha da beyazlaşırdı sonra adet olurdum bu defa hiç birşey yok sadece iki üç gündür özellikle akşamları oturunca ara ara böyle tarif edemedigim sol kasığımda batma tarzında agri oluyor