Gamzess1 Doktorum hamileler için üretildiğini hiçbir zararının olmadığını söyledi.
Ve ben de ilk başta zararı olur düşüncesi ile günlerce yemek yememeyi tercih ettim istemeden ve midemin öz suyuna kadar istifra yaptığım an oturdum ağladım.
Hiçbirşey yiyemiyorum bebeğime bir vitamin gitmiyor bu daha mı yararlı sence dedim .
Elhamdulillah içtiğim günden beri hiç istifra etmedim. 2 hafta içinde iştahımda açıldı. Benim gibi olanlara kesinlikle öneririm!✨❤️