Gamzess1 kuruyemiş tarzi şeylerle midenizi bastirin. Mideniz bulanan yemegi de yemeyin. Sevdiginiz alternatifleri tuketin. Doktorum tiksinerek yemenin hicbir faydasi olmadigini soyledi. Bulanti durumlarini cogaltiyomus psikolojik olarak 😁 ben sevdigim seyleri yiyorum. Mesela ev yemegi midemi bulandiriyor aksam hamburger soyluyoruz ya da makarna yiyorum. Kahvaltinin besleyici olmasina dikkat ediyorum. Oglen midemi bastiracak corba tuketiyorum yaninda yiyebilecegim bir yemekle. Yemekhanede ne bulursam aksam da disardan ne gelirse 😂
Yemek yapmayi biraktigimi soylememe gerek yok zaten. Lavoboma kusmak istemem. 😁 bulantilar gecene kadar boyle 😁