Neseeli evet 1 ay önce aldım 75 tl di
minik4550 🙄
Neseeli karşılıyor canım yanliz ilk kadın doğumcu yazsin
Selin12- ilk kadın doğum yazdı sonra acil doktoru yazdı canım
Neseeli canım doktorun gebelik dige belirtmemistir o zaman karşılamıyor
Selin12- olabilir canım
Neseeli yok artık bu işte bi iş olmalı canım ben kaç kere yazdırıp oldum 12 lira ödedim
Neseeli Ben de geçenlerde aldım. Eğer doktor bulantı var yazmazsa ödemiyormuş .