Neseeli karşılıyor devlet ama gebelik bulantısı diye belirtiyor reçete kısmında sanırım. geçen hafta aldım 13 lira verdim doktor yazdığı için. normal fiyatını sordum 65 lira demişti demek ki yine zam gelmiş. 4 hafta önce 45 e aldığım folik asitede bu ay 56 lira verdim. Eczacı ilacın tamamen bitmesini beklemeden alın her gün zam geliyor diyor 🤨