Melek_29A Kelebekmadam anladim canim benim nst de hiç sanci cikmiyor hayirlisi olsun hakkında canim sagsalim kucağına alirsin insaallah bebeğini
Piril1632 ozmus benimde sağ tarafım sertleşiyor soda içiyorum hareket ediyorum hafifliyor bugün biraz fazla oldu acile gittim nts de sancı çıktı 36 hafta olunca serumla yavaşlattılar. İnşallah zamanında gelir bebişlerimiz🤲
Piril1632 Teusa inşallah bende onu istiyorum 38 olsak en azından benim ilk olunca sancıları çok anlamıyorum.
2melek_annesiii burakveannesi bende 7 gibi acildeydim bugun sabahtan beri karnımın içi doğranıyor sanki sancı çıkmadı kasılma var dedi serum taktı biraz düzeldim 34. haftadayım bende neden oluyor anlamadık
Senosum38 Piril1632 Son adet tarihiniz 16 Nisan mı 🙃bizde saat 00.00 itibari ile 36+5 olduk ayniyiz sanırım
Senosum38 Piril1632 Ay inşallah 😀🥰🥰 sezeryan mi normal mi sizin ki ben şuan hastanedeyim sezeryan günü vericek prenses 3 aydır makat geliş dönmüyor maalesef mecburi sezeryan
Piril1632 Senosum38 normal görünüyor şuan bir aksilik olmazsa sağlıklı olsunlar farketmez normal yada sezaryen hangi hastanedesiniz?
Senosum38 Piril1632 tabiki bizede 8 Ocak gün verdi inşallah heycanliyim 🥰 Kayseri Memorial hastanesi siz
misirveannesi Kelebekmadam benimde 33 te sancılar basladı nstte cıkmaya ama ben hiç hissetmiyordum. Doktor progestan verdi 38e kadar tutalım dedi. Devam ediyorum suan 36. Haftadayım ama regl ağrısı gibi arada vurmaya basladı valla korkıyorum 😰
Kelebekmadam misirveannesi beni 37+3 de alacak bende 36+0 ım haftaya doğumum var valla ben yine girdim nst yine sancı çıktı hala da hissetmiyorum ama bu ara o kasılmaları hisssediyorum
Senosum38 Teusa Harika 😀 sanki bir tek benmişim gibi geliyordu bana böyle aynı tarih görünce insan seviniyo🤣 sizin ki sezeryan mi normal mi