burakveannesi Merhaba arkadaşlar adet ağrılarım oluyor arada sizlerdede oluyormu dün nst girdim ama sancı çıkmadı sancı adet agrısınamı benziyor gerçi onuda bilmiyorum
Enesinannesiyim burakveannesi benimde ağrım sancım vardı kivraniyordum resmen nst ye bağlandım sancı çıkmadı yalancı sancılarmış bu haftalarda normalmiş
Kelebekmadam burakveannesi bende 36+0 kasılmalar çok oluyor nst de sancı çıktı biraz 37+3 de sezeryan günü verdiler
utopikegitimci burakveannesi Benim de aynı 35. Haftadayım şimdiye kadar uzun aralıkla(zaman anlamında) 4 kez sancı girdi ama bence gaz sancısı da çok etkiliyor artık ya da sabah uyanınca birikmiş idrar acısı. Benim de nst de sancı çıkmadı
2melek_annesiii burakveannesi bende 7 gibi acildeydim bugun sabahtan beri karnımın içi doğranıyor sanki sancı çıkmadı kasılma var dedi serum taktı biraz düzeldim 34. haftadayım bende neden oluyor anlamadık
Aysegul9371 Canım bende de var dün adet ağrısı gibi bel ağrısından mahvoldum. 34+4 te nst de sancım vardı geçen hafta hissetmiyordum ama bu hafta adet ağrısı hissediyorum doktor erken doğum olabilir dedi ciğer gelisitirici yaptı bekliyorum bende
Melek_29A Kelebekmadam neden sezeryan gunu verdiler sizinle ayni durumdayız sanirim bir kac sayfa da denk grlmistik erken doğum riskiniz vardi ne durumdasinjz
Tuba_2013 35+1 deyim şuan agrim yok ama afedersiniz kabızlık var ve idrara çıkarken cok su içtiğim halde az cıkıyorum ayaklarim cok şişti 😔
burakveannesi utopikegitimci bende sabah idrar dan sonra ağrım oluyor arada adet agrısı giriyor acaba üşütüyormuyum yoksa sancımı diyorum sancıda çıkmıyor
Piril1632 Ben şuan acildeyim karın sertleşmelerim vardı sancım çıktı serum taktılar. 36+4 daha dua edin erken gelmesin kızım🙃
Teusa Piril1632 inşallah vaktinde gelir ben de ,36+4 deyim nst de yine sancim çıktı 1 cm açılmam varmış evde yatıyorum ben de. Ocağın ilk haftasını atlatsaydik bı
ozmus Piril1632 inşallah vaktinde gelir kızınııız😊 karın sertleşmesi derken? Bazen benim de karnım sertleşiyor ama sonra yürüyünce veya tuvalete gidince normalde dönüyor. Sizin nasıl oluyordu
Kelebekmadam Melek_29A valla 36 haftalık olduk çok şükür evet nst de hala sancılarım çıkıyor birde üstüne gebelik şekeri olunca 37+3 e gün verdi
Piril1632 Teusa inşallah bende onu istiyorum 38 olsak en azından benim ilk olunca sancıları çok anlamıyorum.
Piril1632 ozmus benimde sağ tarafım sertleşiyor soda içiyorum hareket ediyorum hafifliyor bugün biraz fazla oldu acile gittim nts de sancı çıktı 36 hafta olunca serumla yavaşlattılar. İnşallah zamanında gelir bebişlerimiz🤲
Melek_29A Kelebekmadam anladim canim benim nst de hiç sanci cikmiyor hayirlisi olsun hakkında canim sagsalim kucağına alirsin insaallah bebeğini
misirveannesi Kelebekmadam benimde 33 te sancılar basladı nstte cıkmaya ama ben hiç hissetmiyordum. Doktor progestan verdi 38e kadar tutalım dedi. Devam ediyorum suan 36. Haftadayım ama regl ağrısı gibi arada vurmaya basladı valla korkıyorum 😰