2melekannesi_ Zeynep266 doğum belirtisi değil malesef yani ben öyle biliyorum ben dört gözle su nişan falan gelmesini bekliyorum ama yok sancılarım da düzensiz yalancı sancı muhtemelen hiç düzenli olmadı çünkü
Zeynep266 2melekannesi_ Bende öyle ya göbüş çıktı iyice eller ayaklar tombik tombik oldu hareket edemiyorum bir an önce doğurmak istiyorum koca evi gırgırladım tık yok 😂