39+4 henüz doğum belirtim yok ama dün akşamdan bu yana karnımın içinde bi acı var kızlar böyle dik duramıyorum resmen doğum sancısı değil bu ama ne olabilir sizce göbek deliğimden yukarısı acıyo böyle içerden geriyorlar gibi karnımı bebek de vurdukça daha kötü oluyor ne olabilir ki bu?