Rukiye0101 annelinkoo1 Yaa o zaman kesinlikle bunu yazdıracağım çünkü vicdan azabı çekiyorum 🙍♀️ çoook teşekkür ederiiiimmm ❤️❤️
Yenianneadayi2208 Rukiye0101 kan ilacı bu ve kullanmanız gerek. Farklı bir markanın ilacını yazsın doktorunuz…Aç karnına alıyorsanız , tok karnına alıp alamayacağınızı da sorabilirsiniz doktorunuza..Belki o şekilde mide bulantınız olmaz..Geçmiş olsun
Gonul_enes Rukiye0101 ben 3.bebegimde kullandim hic bir yan etkisini gormedim, folidoce dene birde istersen oda cok iyidir
Eda_6 Rukiye0101 bende son 1,5aydır kullanıyorum şükür bende öyle yan etkisi olmadı. Doktorunuza sorun farklı bir ilaçla değişim yapabilir
nurgul_kara42 Benim doktorum kan ilacı olarak Sidefer verdi kapsül olanından. Devlet ödemiyor ama imkanınız varsa kesinlikle öneririm. Kabızlık ve mide bulantısı asla yapmadı.
Yenianneadayi2208 nurgul_kara42 sideferin bende tozunu kullandım kolalı jelibon gibi tadı var ve dediğiniz gibi kabızlık yapmıyor.Fiyat olarak biraz pahalı ve 20 adet var içinde ama değer 🙂