Asla bu ilacı içemiyorum 16+2 haftalık hamileyim folik asit dışında hiç vitamin kullanmadım en son doktor kontrolünde doktor yazdı ama aldığım gibi maalesef çıkarıyorum ( şimdiye kadar hiç bulantım olmamasına rağmen) ve diğer doktor kontrolü 18. Haftada olacak o zamana kadar bunu kullanmazsam bi sorun olur mu hem vicdan yapıyorum hemde asla içemiyorum 😢😢😢