pekk1 bende kullanıyorum iğnesinide hapınıda banada baştan kasık agrısı için vermıstı kanamam oluncada iğnesini vermıstı bır zararı yok tam aksıne düşük riskini erken doğum riskini azaltıyor ayrıca bebeği besliyor kan dolasımını rahat yaptığı için bazı bebek kan dolasımını rahat almadığı için kalbı durabılıyo yanı zararı degıl faydası var fakat tek sıkıntı hap acayıp uyku yapıyor iğnesini ise vurdurmadan önce avuç içinde ampulü ısıtmanız gerekıyo yağlı bı ılac oldugu için kalçada ödem yapabılıyor vurdurmaya gıdene kadar Acunun içinde tut hatta ben göğsüme sokmustum tenimden ısınsın dıye ☺️