merhaba arkadaşlar , 22+4 günlük hamileyim 3-4 gündür geçmeyen kasık ağrılarımdan ( geceleri uyutmayacak dereceye gelmişti ) dolayı bugün doktora gittim. Doktorum PROLUTON iğne ve PROGESTAN hap verdi. Bana düşük riskin var falan demedi , ama internete baktığımda genelde bu ilaçlar düşük tehlikesi için kullanılıyormuş. Daha önce kullanan oldu mu? Bana yardımcı olur musunuz? Bu iki ilacın bebeğe zararı var mıdır acaba 🥺