goktug93 Hapyymami bende gebeliğimi 3. Haftasında öğrenmiştim ve tam 1 hafta adet olacakmışım gibi karın ve kasık ağrısı yaşamıştım. Doktorum kanaman olmadığı sürece normal demişti
annesinin_beybisi Hapyymami ağrıması normal ama beni iki büklüm yapıyor diyosun bu derece ağrıması normal değil benim 2 kimyasal düşüğüm var ağrıdan ağlıyordum yerleşme ağrısı zannettim meğer düşük yapıyormusum üstelik kanamam da yoktu dayanılmayacak bir ağrın olurda mutlaka doktora git.
Mirzanin_annesi2018 Melekeroglu sizinle aynı haftadayiz bugün keseyi gördüm kalp atışı duymadim siz duydunuzmu acaba
llFatma Hapyymami korkma kuzu aklına da öyle şeyler getirme kanaman olmadığı sürece endişelenme gerek yok
Hapyymami Kızlarrr değerim 227 çıktı pazar günü 61 di normal mi 2 günde böyle değer bu arada hala kasılmalarım var ama şiddetli değil sizede bilgi vermek istedim.. dua eden herkesten allah razı olsun ❤️