Hapyymami korkmayın Allahın izni ile bsey olmaz ınsallah benımde ilk gebelıgım ve ben gece o agrılar ıle uyanıp zorla lavobaya gdıyor dum adet mı oldum dıye ve bır gun cok sancım oldu hemen doktoruma gttım progestan verdı hc kanamam olmadı ama yerlesme agrısı ve bebek tutunun dıye o ilacı vermısti cok sukur suan 19+5 haftalık olduk