Boniboncuk Gzmmmmmm11 ama paket fiyatı benım söyledıgım Sadece doğum değil 6 ay once 8500 dü paket 6 ay da 4 bin artmış
Sdmrll Gzmmmmmm11 Bende zeki beye gidiyordum onunda muane ücreti 400 TL idi doğum 10 bindi bende tektedene gideceğim o yüzden fazla geldi
Sbrsbr Sbldgn medicananın acilinde geçen gün çok yavaş çalıştıklarını gördüm, hastaneden siz memnun musunuz ve doktordan?
Sbldgn Sbrsbr doktorumu avicennadan tanıyorum ilk doğumumu da kendi yaptırdı şimdi medicanada o yüzden bizde orayı tercih ettik doktorumdan çook memnunum hastanede iyi doğum yapanlardan iyi yorumlar duydum
Zehraspl KonuMankeni yok canim normal sigortaliyiz biz ama sendika indirimi olanlara ne kadar bilmiyorum onu
mervegly_7 Bende şurda beklim doktorumla doğuma çok var daha diye konuşmadık ama illa giden biri belki yazar 😂