nazlisucan ya bende alıyorum aynı sizin gibi ya giymezse diye içime kurt düşürüyorlar 😅 mevsimini düşünerek bir beden büyük alıyorum ama tabi bebiş nasıl doğacak ne kadar kilo alacak o da önemli. Bazen 2 -3 yaş kıyafetleri indirime giriyor almamak için kendimi tutuyırum. Çok güzel her şey ☺️😅