Sedanurtorun ben 10 lü hastane çıkışı 7 Li hastane çıkışı 5 Li hastane çıkışı aldım
10 taneye yakın zıbın aldım
İç zıbın aldım ama 3-6 genel de
Çorap baya aldım
İkili alt üst takım aldım 6-7 tane genel de hep büyük aldım. 0-3 aylık çok az almışımdır 2 en fazla 3
1 yaş kıyafeti de aldım 6-9 aylıkta aslında indirimde ne gördüysem almaya çalıştım diyebilirim 😅😅 benim bebeğim boylu olacağı için doktor da öyle söylüyor biz de eşimle uzunuz o yüzden hep 3 + ay aldım yeni doğanları bile. Almaya başladıkça zaten alası geliyor insanın ama herkes çok alma çok alma desede ben dinlemedim valla aldım arkadaşım doğum yaptı yeni her gün kıyafet değiştiriyorum diyo iyi ki almışım diyo bakalım bende bugün yarın doğuracağım inşallah kullanırım bende 😅