ahsennazli Benim sorunlarım 5 haftalık Ken kanamayla başladı sonra düşük tehlikesi oldu 20 haftafaykem suyum azaldi ama gelişme kilo da sknti yoktu derken ,22 haftada acilmam oldu serklaj oldum o bitti derken 20 haftadan beri yüksek tansiyon oluştu 27 haftada bebek gelişimi 25 haftalık çıktı tsnsiyonum düşmez oldu hastanelerde yattım bı gece bebeğin oksijen seviyesi düştü baya doktorda acil ameliyat a aldı öyle bı hamilelik geçirdim çok zor du ama şuan çok şükür bebeğim hala yaşıyor 800 gram doğum yaptım risk li konumda 15, gün oldu gün sayıyoruz ins iyiye gidicek