A-arzu Kizlar 27 haftalık doğum yaptım bu dönemde doğum yapan sütunu, nasıl di 12 gün oldu hala cogalmadi yoksa ideali bu kadar mı çok az cikiyo 30 ml falan sagiyirum ikisinden bı turlu artmadi
Sara_N A-arzu bendede öyleydi yani el pompasyla sağım yaparken öyleydi sağıyordum içinde de kalıyordu ağrı veriyordu ,sürekli emzir ki kanallar açılsın prolaktin aktiv olsun öyle öyle çoğalıcak .Ben sezeryan oldum fazla emziremedim ağrımdan sağıp verdim sütüm vardı ama .Zaten bebek küçük 30ml ona yetiyor her ağladığında emzirmelisin,büyüdükce sütde çoğalıyor. Bir kere sağım yaptım lansinohla memeden 5 yerinden süt akdığını gördüm bebek emerken boğulyordu,sen yapma emzir 😂😂
mucizegebelik6 A-arzu human marka çay ve rezene çayı süt arttırıyor diye duyuyorum hurma özellikle canım. Şey erken doğum sebebin neydi canim.
35lavanta A-arzu Kuzum saat başı sağ o anda bebeğinin kucağında kollarında olduğunu hayal et gerçekten Bunun sütle çok çok alakası var. Bol bol su iç birde kuru dur al 2 buçuk 3 yemek kaşığı kuru dutu 3 su bardağı suda kaynat kaynayınca altını kıs bi 5-10 dakika daha kaynasın sonra ılınınca iç hepsini 1 hafta boyunca hergün taze taze yap baktın işe yarıyor istersen 2 bardağa çıkarsın bende 1 bardak bile çook süt yapmıştı umarım sendede yapar❤️ Sağlıkla kavuşun inşallah ❤️
Nuurylmz A-arzu sıcak su torbasıni gogusune sağmadan 30 dkka önce koy sut sağarken yanina rezene cayi koy bi bardak ic masaj yap surekli goguslerine dustayken sicak suyla masaj felan yap artar sütün. Internetren doğru süt sağımına bak Rabbim arttirsin insallah tum annelerin sutunu bende 31+4 dogum yaptim 5 gün oldu bu yaptıklarım sayesinde sütüm arti sükur🙏
Tanem_34 Bende 32 haftalık doğum yaptım ilk zamanlar bendede az geliyordu şükür bol bol süt artırıcı çaylar içiyorum onun yanısıra Boza içiyorum veya hurma Yiyorum yani kısacası süt artırıcı şeylerle beslenmeyi tavsiye ederim. 🥰
Sara_N A-arzu 1 saatde bir sağ ,süt üretimi çoğalsın .şimdi benim bebeyim 30 40 dk bir emiyor ,ona uygun süt yenileniyor ,1 saatde 1 sağ buzdolabında sakla,yetmezse 40 dk bir 10 15 dk sağ ,yani bebeyin emdiyini düşün ,şuan o ac emiyor öyle çoğalıcak
Tanem_34 Bendede küvezdeydi bende şırınga ile götürüyodum sonra elektrikli sağıma makinasınla sağıyorum öyle veriyorum (maşallah diyelim) 80ml çıkıyor çok şükür.. inanıyorumki sendede çikar.. yada bana ebe söylemişti bebeğinin resmini koy önüne sağırken ozaman artar diye inanmadım ama yinede yapmıştım esastan oldu öylede artmaya başlamıştı.. 😊 sen içini ferah tut üzülme..
A-arzu Tanem_34 ilk ginler bnde iki ml falan cikiyidu hastaneden cikincs ,30 a çıktı ins daha çıkar bebek resmi yasak dediler cektrmediler 😣
Tanem_34 A-arzu yok artık türkiyedeki hastaneler bukadar kuralcımı yaa.. ben almanyada dogum yaptığım için o yüzden soruyorum.. valla Ebeler hemşireler kendiler çekip getirdiler bize sezaryen ile doğum yaptığım için ve yoğun bakım odasına inemediğim için.. üzüldüm inanki.. dualarım seninle 💗🤲🏼💗
A-arzu mucizegebelik6 çay ve damla aldım bir kutu çay bitti bile ikinciye basliycam erken doğum valla bende yok yoktu en son plesanta da sorun çıktı bebek kilo almamaya gelismemeye başladı hastanede yatıyor düm saten bebek oksijen alamamaya başladı o gece doğuma aldı doktor
ahsennazli A-arzu kaç haftalık dogdu yani :( üzülme allah büyüktür bende sezeryan dogum yaptım 37 haftada herşey normaldi 2.700 gram dogru ama 3 gün sonra vefat eti oglum 😢
A-arzu ahsennazli can veren Rabbim basın sağolsun 25 hafta ile uyumluydu ama 27 haftalık ti gelişme durmuş 25 haftalıkken
ahsennazli A-arzu ay nasl oyle olmus plesentadan mı acaba benmde gobgm kücük eskiye nazaran bnde korkuyorum ya ayın 6 sında gidicem doktora