moom222 Helinkeskin ya tras yapicaksin eşin yakının yapacak yada ağda yaptiricaksin ki herkes yaptırıyor ağda cnm
Aylin_16 Sedaaaa2 beceremezler heryerin morardığıyla kalırsınız 😅 bi de kıllı diye uğraşır laf eder sonra git ağdaya en kolayı onla ne uğraşcaksın
Sedaaaa2 moom222 kız benımkide dünden razı ben yaparım hatunum ederim diyo ama hassas bi bolge ya korkuyor insan 😂😂😂
Helinkeskin moom222 benim eşim berber zorlanırsan alırım diyor ben aldırmak istemiyorum sevmem oyle ya🤠🤠
tugbaker_sglm Son zamanlarda ağda zor olmaz mı ağdanin alabilmesi için belli uzunlukta olması lazım traşda da göremiyorum yine ahh ahh en zor mesele temizlik😞
Ezram2121 Helinkeskin benimde 32 haftalik Allah yardimcimiz olsun canım bende zorlaniyom eşime diyemem hayatta aynin önüne geç yawaş yawaş yap şimdide yapma 36 haftalik yap hem yakın zaman olur
tugbaker_sglm Helinkeskin eşim jilet yapıyor artık elden gelen bişey yok zon zamanlar temiz olmak lazım
Burcueylus Helinkeskin kıza ne güzel işte bizimkilerde yapamayiz edemeyiz derler bırak yapsin utanilcak ne var 😊🤭
Gunes353535 Helinkeskin 38. haftada ağdaya gitmek için tedirgin oldum ama kaybedecek bir şeyim yok zaten günü geldi dedim ve ağdaya gittim tetiklese de doğumu zaten 38 oldu diye düşündüm 😂😂 ve tetiklemedi de 38+5 olduk gelen giden yok 🤲🏻🤲🏻
Helinkeskin Busraaaaaa__ bende öyle yapıcam ben gitmeye üşeniyorum evde yapmak amacım ama mecbur kuaföre gidicem sanırım