gozdebbc Mihrimahhhhhhhh inşallah öyledir ve bebek vardır çok istiyorum kaç aydır deniyoruz ve ilk hamileliğimde 7. Haftada kalbi durdu kürtajla sonlandırıldı bundada böyle olmaz inş dua edin 🙏
gozdebbc Der öyle olması normal zaten adete göre doktorlar hesaplıyor ama en az 1 hafta geriden gelir benim durumda çok farklı yani embriyo oluşmamış kese var sadece
Annekuzusu_0 gozdebbc ben geç gördüm 2 haftaya yakın fark vardı şuan 19 haftalığız yeni yeni farkı kapatıyo kendi