gozdebbc Merhaba şuan 7+3 haftalığım . 6 + 6 haftalık bebek görünmedi kesede geç döllenmiş olabilir mi geç gören var mı bebeğini
Hatice_32 gozdebbc benim öyleydi 6 haftamda görünmedi alttan ultrasonla baktı doktor o şekilde gördü 8 haftamda da kalp atışını duydum hala aynı ultrasonla benim hesaplama farklı ultrasona göre hareket ediyor doktor
Arzuburak gozdebbc ben canım ama korkma ileriki zamanda yakılıyor bebek haftasını biz şimdi 16 haftalığız çok şükür bir hafta ileride
Gamzeates gozdebbc benim de geç döllenme 9aralıkta 6+2 de alttan baktı karından göremedi bebişin kalbi atmaya başlamış dedi bugün gittim 8 haftalıkmış daha 😂
Cyln_1 8+0 diye gittim Bugun 6+5 çıktı Bugun duyduk 3 hafta önce gittiğimizde duyamadik ve gorememistik o zaman 5 hafta sanarken 3 haftalıkmış o yüzden rahat olun gözükür inşallah
Asdfghjkll 14+6 yım ben normalde 15+6 olmam gerekiyomus geç döllenme olabilir seninkide banada aynisini dediler ilk kese gorunmedi sonra gorundu 7 . Veya 8. Haftada kesede gorundu ve ayni zamanda kalp atisini duymustuk
gozdebbc Der şuan boş gebelik dendi 10 gün sonra tekrar bakılacak embriyo gözükmüyor kese var ama bebek yok belki geç döllenme diye bekletiyorlar
Der gozdebbc yok canım yasamadım evet 8haftalık hamileyim ben doğumdan sonra 1kere adet olup hamile kaldım benim adet tarihime göre bebek uyuşmuyo sadece 3-4 gün geri bi dokttora görede 2gün ileri
Yesim Bana da geç döllenme bir hafta geri de dedi adete göre 7 haftalığım suan haftaya gidicem dua edin kalp atışlarını duyayım 😔🤲🏻
gozdebbc Yesim inşallah duyarsınız ama senin normal 7. Haftada kalp sesi duyulmaması bende kesede bebek görünmedi
gozdebbc Mihrimahhhhhhhh inşallah öyledir ve bebek vardır çok istiyorum kaç aydır deniyoruz ve ilk hamileliğimde 7. Haftada kalbi durdu kürtajla sonlandırıldı bundada böyle olmaz inş dua edin 🙏
gozdebbc Der öyle olması normal zaten adete göre doktorlar hesaplıyor ama en az 1 hafta geriden gelir benim durumda çok farklı yani embriyo oluşmamış kese var sadece