MbsN ya soyle bise de var. Hamileyiz diye helede risk var diye yatmak zorundayim. Ama yok boylede tas dusmuyor. Dogum yparsin vucut agrilarin biter kurtulursun. İnsanlar bunu dusunur. Ama suan ben hicbise degismiycek hersey berbat olcak korkusuna girdim☹️