Betus93 bana da erken dogum demislerdi ve 20 haftaliktim nasil bir piskolojimi bozdular anlatamaam ama dedigim gibi cok sukur ustunden 10 hafta gecti birsey olmaz nekadar kafayi onunla yorarsaniz inadina pesinizi brakmaz🤷🏻♀️ Bol su icin Ben gunde 5 lt cikiyorum bobrek tasi icin hareket etmek iyi ama riskiniz var magdeem hep uzanin birsey olmaz zaten nerdeyse 30 haftalik olmussunuz masAllah dogsada bile kotu bir sey olmaz oyle dusunmeyin hic bir sey dusunmeyin😃 Kendimden biliyorum yasadim o korkuyu ama Allah buyuk 🙏🏻