MerveeD Elif5561 hayır ben bugun oldum ilk tetanoz aşımı, covid 3. Doz aşımı da detyalıdan sonra olacagım yanı tetanazdon 15 gun sonra olmam gerektgını soyledı doktorumuz
Narmina95 Bende qrip oldum 1hafta gibi doktor dedi içe bilirsin ağrıların olduğnda parol ama hiç içmedim zaten kendi vitaminlerimz olduğu için cok şükr vücudum hiç düşmedi.bol bol portakal sık iç cok iyi geliyor
Elif5561 Narmina95 teşekkür ederim tavsiyerin için bende hiç içmedim daha ama gece başım çok ağrıyor uyuyamıyorum belki sadece akşamları içerim.
Neslhan Elif5561 doktorunuzla görüşün ilaç konusunda o sizi yönlendirecektir. Benim doktorum normal minoset kullanmama izin vermişti. Günde en fazla 3 tane alabiliyorsun. Beni çok rahatlatmıştı.
Elif5561 Neslhan Merve_boylu Aylin_16 çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için şuanlık sadece burun akıntısı ve baş ağrısı var belki sadece bu gece parol içerim
Merve_boylu Elif5561 6 8 saat aralıkla parol kullanımında bir zarar yok diye biliyorum. Tabii yine de çok içmeyin bol C vitamini meyve tüketin geçmiş olsun 🌸
Aylin_16 Elif5561 ilaç vermiyor doktor en fazla enfeksiyonda mecburen antibiyotik başlatır belki ama paroldan başka bişey kullanmadım o da ağrım varsa yani en güzeli sıcak su bal limon zencefil karıştır iç sarımsak yutabiliyorsan o da doğal antibiyotik