Elif5561 Kızlar iyi günler 19 haftalık hamileyim ve grip oldum hamileliğinizde grip için hangi ilaçları kullandınız.
defneninannesi91 Elif5561 paroldan başka ilaç önerilmiyor,ateş durumuna göre 3kereye dek kulalnabilirsin demişti dr.um. Siz yine de hekiminize danışın tabi çok geçmiş olsun
MerveeD Elif5561 grip için doktoruma yazdgımda gunde 3 kere parol alabileceğimi söylemıstı ama ben henüz hc ıcmedım
3oglanannesi Elif5561 ilk 3 ay içinde oldum bende ilaç yazamam sıcak suya viks kat buharına dedi dr gerçekten hemen iyileştim yapınca
Ceren_01 Elif5561 bol meyve ve c vitamini tüketirsen geçer canım bence parol da kullanma ne olur ne olmaz
Minigin_annesi0 22 haftalığım iki kere grip oldum hiç ilaç kullanmadım. Çok mecbur kalınca bi tane parol kullanabilirsiniz diye biliyorum ama gripte ne kadar faydası olur parolun bilemiyorum.
Elif5561 Minigin_annesi0 defneninannesi91 MerveeD Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için ilk gebeliğim olduğu için biraz tedirginim.
MerveeD Elif5561 benımde ilk gebelıgım bende korkudan hc bsey ıcemedım yarın saglık ocagına gdecegım tetenoz aşım varmıs o zaman yıne soracağım
morsumbul Elif5561 19 haftalık hamileyim 5 gün önce agır grip oldum çok dayanamadığım agrım kesilsin uyuyabiliyim diye 1 2 kez parıl kullandım
morsumbul Elif5561 şuan iyiyim test verdim normal grip mi yoksa virüsmü diye tedirgin oldum ama hiç ateşim olmadı sadece agrı ve aşırı burun akıntısı burun tıkanıklığı ile uğraştım 1 hafta sonra randevum var bakalım
Elif5561 morsumbul aynısını şuan bende yaşıyorum burun akıntısı ve ağrı başka bişey yok eşimden geçti bana salgın varmış.
morsumbul Elif5561 benimde kızımdan geçti canım 5 günü çok zor atlattım kızımda hasta 3 yaşında yatıp dinlenemedim bile ama bu gün ikimizde iyiyiz
MerveeD Elif5561 hayır ben bugun oldum ilk tetanoz aşımı, covid 3. Doz aşımı da detyalıdan sonra olacagım yanı tetanazdon 15 gun sonra olmam gerektgını soyledı doktorumuz