şuan takı olayı bile olur yani . takı takan seneye asla gelmez 😅 çok samimi değilsem ben gitmezdim yani açıkçası . hem niye şimdi mevlüt okutuyorsunuz ki , seneye ikisini bir yapın . bende 1.5 yaşında sünnet ettirdim oğlumu . korana bitince mevlüt yapıcam sadece . ikinci de erkek olursa düğün yaparım belki diyodum kızmış minişkomuz . sizde böyle mi bilmiyorum da bizde önce mevlüt’ü olur sonra düğünü aynı zamanda yani