Ogretmen_1 Nebyaa İyi çok şükür. Bende mide bulantısı olmadı ancak iştahsızlığım ve mide ağrım çok olmuştı bende de onlar geçti şükğr☺️14.haftadan beri sırt ve bel ağrıları ile mücadele ediyorum onun harici çok şükür iyi☺️