24 Nisan safra kesesinde iltihap çıktı öyle sancı ağrı çekiyorıö ki hamilelikten pek bir şey anlamadım riskli gebelik zaten 3 ay düşük ile savaştım kusmalar mide bulantısı yanmalar bir kenera şimdi de yaklaşık 1 haftadır safra kesesinde iltihap ile savaşıyorum. Rabbime şükürler olsun bununla geçer de İnşAllah sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi 🙏🏻❤️ İnşAllah antibiyotik kullanıyorum şimdi elhamdulillah daha iyiyim 🙏🏻 Bebeğim iyi oluşunda yeter. İlk gebeliğim