Gayenura 6+4de bebek düşmez canım benm boş gebeliktir seninki benim de aynısı oldu 8 haftalıkken kanamam başladı ama öyle böyle değil hemen kürtaja soktular rahim içimi temizlediler boş gebelikmişim 3 ay sonra tekrar denedik ve suan 34 haftalığım şükürler olsun canını hiç sıkma bende kötü oldum sonra sağlıksız olacağına iyiki de böyle olmuş dedim düşünsene 8 aylıkken düşüren gebeler var onlar daha acı bir durum o yuzden kafaya takma sağlık herşeyden önemli